Despre Companie

În urmă cu 50 de ani, într-o mică hală de pe Strada Levanda din Tel Aviv, Bruno Landsberg a pus bazele unei mini-fabrici de produse de curățenie. Fabrica a debutat cu trei angajați care au creat primele două produse din istoria Sano: granule anti molii ambalate în punguțe din plastic și un produs pentru curățat toaleta îmbuteliat în sticlă roz din plastic. Bruno a denumit produsul pentru toatela “Sano” – curat, inspirat din zicala în limba Latina “Mens sana in corpore sano”, tradusă ca “minte sănătoasă în corp sănătos”. Produsul a avut mare succes la vremea aceea iar numele său extrem de captivant a devenit un brand în sine ce avea să câștige respect și notorietate dar și milioane de clienți fideli.

În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală, pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergent pudră, gel și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Parte din grupul internațional Sano Bruno’s Enterprises, sunt și brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Produsele sunt disponibile în majoritatea rețelelor comerciale, în magazinele tradiționale din apropierea dvs, în magazinele online și în alte magazine partenere Sano.